Lengvai suprantama kalba

Ikona "lengvai suprantam kalba"

Kas yra Futbolo akademija „Panevėžys“?

Futbolo akademija „Panevėžys“ yra sporto būrelis vaikams ir jaunimui.
Akademija yra Panevėžio mieste.
Akademija moko vaikus ir jaunimą žaisti futbolą.



Ką veikia akademija?

Akademija:
• organizuoja futbolo treniruotes;
• organizuoja futbolo varžybas;
• dalyvauja turnyruose;
• padeda vaikams sportuoti ir judėti.



Kam skirta akademija?

Akademija skirta:
• vaikams;
• paaugliams;
• jaunimui.

Treniruotės vyksta skirtingoms amžiaus grupėms.


Kas veda treniruotes?

Treniruotes veda treneriai.
Treneriai turi patirties.
Treneriai padeda mokytis futbolo ir dirbti komandoje.



Kaip galima užsiregistruoti?

Norint užsiregistruoti į akademiją, galite:
• užpildyti registracijos formą interneto svetainėje;
• paskambinti telefonu;
• parašyti el. laišką.



Kur rasti daugiau informacijos?

Daugiau informacijos galite rasti:
• šioje interneto svetainėje;
• skiltyje „Kontaktai“.

Jeigu turite klausimų, galite su mumis susisiekti.
Mes stengiamės atsakyti aiškiai ir suprantamai.



Turinys atnaujintas: 2026-05-16